Kate Middleton og Meghan Markle har fire børn imellem, men ingen af ​​dem er tvillinger. Den seneste udgave af Ny idé har endda en historie om, at Middleton er gravid med tvillinger lige nu. Sladder politimand har ikke hørt det officielle ord fra Kensington Palace, men i betragtning af sladdermediets pinlige historie med dårlig rapportering om dette emne, er vi meget mistænksomme over for denne seneste påstand. Her er bare et par gange i de sidste par år Sladder politimand har debunked kongelige tvillinghistorier fra tabloiderne.



I oktober 2017, kort efter at Middleton og prins William meddelte, at hun var gravid med sit tredje barn, Livsstil sprøjtede en overskrift på forsiden, der lyder: 'Hun har tvillinger!' Middleton havde ikke tvillinger


. Kensington Palace bekræftede, at hun kun havde et barn. Prins Louis blev født i april 2018. Sladder politimand stod ved sin rapportering hele tiden, og som sædvanligt havde vi ret.

På trods af officielle erklæringer fra den kongelige familie om denne graviditet, slapp tabloiderne ikke op. I december 2017 OKAY! hævdede en “Baby overraskelse: tvilling piger!” til Middleton . Det var en lignende artikel som den forrige, og den var ligeledes falsk, herunder at sige, at dette var det 'første sæt kongelige tvillinger i 700 år.' Outlet hævdede at have en kilde inde i Kensington Palace, men efter Sladder politimand opfordrede publikationen til sin understandardiske rapportering, det skal sættes spørgsmålstegn ved, om kilden var dårligt informeret, eller hvis historien simpelthen blev skabt ud af luften.

I februar 2018, blot et par måneder før prins Louis blev født, Livsstil holdt fast i sin falske fortælling om Middleton har tvillinger . Denne gang gik tabloiden med en meget vildledende overskrift, der lyder: 'Ja, jeg har 2 piger!' Overskriften antydede, at Middleton selv bekræftede afsætnings falske rapportering. Hertuginden af ​​Cambridge var stadig kun gravid med et barn, og det var en dreng, Louis - ikke to piger. Sladder politimand fortsatte med at kalde magasinet ud for sine falske påstande.



Da først prins Louis blev født, fokuserede tabloidens opmærksomhed på Middletons nye svigerinde, Meghan Markle, og hendes mand, prins Harry. De falske historier startede næsten lige så snart parret blev gift. Bare uger efter deres kongelige bryllup, National Enquirer påstået Markle var gravid med de ”første kongelige tvillinger i 588 år”, hvilket er en forskel på 112 år fra sidste gang et afsætningssted forsøgte at datere det sidste sæt tvillinger født til en britisk kongelig. Det er værd at bemærke, at '588' faktisk var korrekt, ikke 700 som OKAY! hævdede. Rapporten var stadig meget forkert, og Markle var ikke engang gravid, som Sladder politimand rapporteret på det tidspunkt.

Den 15. oktober 2018 meddelte en officiel kongelig erklæring, at hertuginden af ​​Sussex var gravid med en baby. 'En baby. En uge senere dog Kvindedag forkert meddelt på omslaget, at Prins Harry og Markle forventede tvillinger . Som urværk udgjorde tabloiderne straks beskyldninger om tvillinger. Sladder politimand sprængte afsætningsmuligheden for dens tvivlsomme rapportering og vidste godt, at vi ville have mange flere at komme.

Sikker nok i december, vores gamle venner kl Livsstil var tilbage med mere falske påstande om Markle er gravid med tvillinger , ligesom offentliggørelsen havde gjort med sin svigerinde. Historien var fyldt med alle mulige detaljer, ligesom prins Harry 'antyder, at det er drenge.' Det var ikke tvillinge drenge. Det var en dreng, Archie, født den 6. maj 2019. Endnu en gang, Sladder politimand trådte ind for at rette historien. Dette var kun en af ​​mindst ni historier om emnet Sladder politimand debunked. Tidligere i år brød vi faktisk sammen flere flere af falske historier om Markle, der har tvillinger .



Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.