Rihanna er ikke gravid, på trods af en ny rapport, der fejlagtigt spekulerer i, at sangeren måske også forventer Drake eller Chris Brown 'S baby. Sladder politimand kan udelukkende sætte rekorden lige.



Et for nylig paparazzi-billede af Rihanna viser, at sangeren ser lidt tungere ud end normalt, mens han har på sig en baggy skjorte og jeans, hvilket fik HollywoodLife at grundlæggende teoretisere, at sangerinden måske er 'gravid med sit første barn.' Det gentagne gange diskrediterede sted spekulerer videre i farens mulige identitet og gætter på, at hendes formodede baby tilhører enten Drake eller Brown, hendes tidligere flammer.

Hjemmesiden hævder 'der var en periode', hvor Rihanna 'gik frem og tilbage mellem' de to rappere, 'så det er svært at holde styr på, hvem faren kan være. En formodet 'kilde' fortæller webstedet, at hvis Drake viser sig at være faderen, 'komplicerer det bestemt ting, fordi Rihanna ikke kan tåle ham.' Men afsætningen fortsætter med at antage, at hvis Brown imprægnerede sangeren, ville situationen 'faktisk fungere ret godt', fordi ekserne 'har opretholdt et stort (og flirtende) venskab gennem årene.' Webstedet tilbyder også et alternativ til en graviditet ved uhøfligt at antyde, at Rihanna måske bare 'springer over gymnastiksalen og giver et par flere snydedage end før.'

Men Sladder politimand kiggede på situationen, og vi er udelukkende forsikret af en pålidelig kilde tæt på Rihanna, at hun simpelthen ikke er gravid. Stedets formodninger om, at enten Drake eller Brown er far til en ikke-eksisterende baby, er helt falsk. Selvfølgelig er vi ikke mindst overraskede over unøjagtigheden af ​​webloidens historie.



Sladder politimand fik udelukkende at vide tidligere på denne måned, at Rihanna er ”træt” af HollywoodLife, der offentliggør falske nyheder om hende. En fælles ven af ​​os og sangerinden fortalte os, at webstedet 'ikke ved noget' om hende og konstant udarbejder falske historier om hendes personlige liv. Desværre er webloids seneste artikel endnu et eksempel på det.

Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.