Meghan Markle er ikke gravid med 'to piger' på trods af en ny fortælling om tabloid. Og Kensington Palace 'bekræftede' ikke hun og Prins Harry forventer tvillinger, som fejlagtigt hævdet. Sladder politimand kan ødelægge den seneste falske rapport.



Det nye omslag af Livsstil erklærer usande, 'Palace Confirms Twins: 2 Girls For Meghan!' Hvis Kensington Palace faktisk havde bekræftet, at Markle var gravid med tvillinger, ville meddelelsen være på dets officielle Twitter-konto. Men fra onsdag morgen, det seneste Twitter-indlæg


handler om hertugen og hertuginden af ​​Sussex, der deltager i en musikgalla i næste måned.

fik jennifer aniston sin baby

Så efter at have lokket læsere på forsiden med en løgn om paladset, der bekræfter en graviditet, skifter bladet inde til at hævde 'en paladsinsider bekræfter.' Selvfølgelig er den påståede 'insider' ikke navngivet og fuldstændig uidentificerbar. I artiklen påstås det, at Markle havde en 'voksende bump', da hun og prins Harry deltog i en vens bryllup for næsten tre uger siden. ”Palace-insidere bekræfter de nylige rapporter om, at parret forventer tvillinger - og nu surrer venner, at hertuginden er gravid med to piger,” hævder afsætningsmuligheden, selvom “buzz” ikke er en erstatning for faktiske oplysninger.

Alligevel citeres en såkaldt ”kilde” for at sige: “De har haft travlt med at udarbejde en liste over babynavne, kun for piger ... [Harry] lod det glide til kammerater, at dobbeltproblemer ligger foran ham og Meghan og ringer tvillingenes mirakelbørn. ”” Markle beskrives som ”begejstret for at være gravid” og “viser alle de tegn, der taler”, som angiveligt “trang til is og andet slik”. Publikationen fastholder, at den påståede graviditet er 'i sine tidlige faser' og hævder, at Kate Middleton vil kaste et babybrusebad til Markle og har 'hyret en cateringfirma til at lave lyserøde cupcakes og en tre-retters frokost.'



Der er to betydningsfulde røde flag i den sidste strid. Middleton selv havde aldrig en baby shower , da det er i modstrid med kongelig tradition, og selvom hun ville arrangere en fest for Markle, ville hun ikke have behov for at ansætte en cateringvirksomhed, Kensington Palace har sin egen kok og køkkenbesætning . Men der er endnu større problemer med denne artikel.

Tilsyneladende Livsstil håber læsere ikke kan huske, at det tidligere hævdede (omend forkert) det Markle forventede tvillinger i juni. På dette omslag blev det annonceret, 'It's A Boy - And A Girl!' Det er uklart, hvorfor fortællingen nu er ændret til 'to piger'. Og det er ikke den eneste uoverensstemmelse. I den foregående rapport blev det hævdet, at Markle ”gik ned ad gangen gravid” i maj. Hvis det var tilfældet, ville hun være tre måneder længere nu og på vej ind i sit andet trimester, hvilket ikke længere er de 'tidlige stadier'.

Også bemærkelsesværdigt er, at tabloidens søstermagasin, OKAY! , prøvede på samme måde at narre læsere senere i juni ved at hævde palads “bekræftede” Markle var gravid med tvillinger , 'En dreng og en pige.' Stikkontakten havde ingen reel bekræftelse, ligesom Livsstil gør det ikke nu. Selvom det er muligt, som Markle forventer, fortæller Kensington Palace udelukkende Sladder politimand , 'Vi har ikke udsendt nogen erklæring' om, at hun har tvillinger. OPDATER : Den 15. oktober 2018 annoncerede Kensington Palace 'hertuginden af ​​Sussex forventer en baby i foråret 2019', ikke tvillinger.



Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.