Meghan Markle ikke tilsluttet sig Matt Lauer , i modsætning til en ny fortælling om tabloid. Sladder politimand har udelukkende bekræftet, at påstandene ikke er 100 procent. Og det ser ud til, at bladet, der offentliggjorde denne rapport, endda blev advaret om, at det var forkert.



Det nye cover til National Enquirer annoncerer fejlagtigt, 'Meghan & Matt's Secret Dressing Room Hook-Up!' Den ledsagende historie hævder specifikt, omend forkert, at Markle blev “fanget i et påklædningsrums-tilslutning” med Lauer efter en optræden på showet “I dag” i 2016. En såkaldt “kilde” hævder usandt sladdermagasinet, 'Der skete noget mellem dem to.'

Denne tvivlsomme insider udspyder yderligere vrøvl i publikationen om, hvordan Markle og Lauer 'forsvandt sammen' (de gjorde ikke), og hvordan han bød hende velkommen på sit kontor med døren lukket ved 'mindst to lejligheder' (det gjorde han ikke). Artiklen citerer også latterligt en kropssprogekspert, der absurd skammer Lauer for påstået at have rørt Markles albue på kameraet og sammenligner den med at famle hendes bryst.

Udløbet betragter dette som en 'tilslutningsbombe' og hævder med urette, at det har 'kastet Meghans planer om at gifte sig med' prins Harry i 'kaos.' Det hævdes endda, at prins Harry er blevet 'rystet på [hans] bryllupsaften.' Brylluppet er cirka tre måneder væk, men supermarkedens tabloid anfører den dumme påstand om, at den store begivenhed 'nu vil have en skygge over det.' Det vil det faktisk ikke, da disse påstande er falske. Og i en klar indikation ved magasinet faktisk ikke, hvad det taler om, det gentager de allerede debunked påstande om Dronning Elizabeth giver Markle en 'kongelig makeover'.



Helt ærligt ser det ud til, at afsætningsmuligheden producerede denne fiktive fortælling om en 'tilslutning' mellem Lauer og Markle, simpelthen fordi fyret 'I dag' anker er blevet beskyldt for seksuel forseelse . Men ingen velrenommeret publikation har nogensinde påstået nogen af ​​den upassende opførsel, der er involveret Markle. Og de førende resultater af en online-søgning efter deres navne sammen bringer ikke engang Markles optrædener på 'I dag', men det faktum, at begge Markle og Lauer toppede Googles liste over de mest søgte mennesker i 2017 .

Det National Enquirer har nu kombineret to af de mest populære emner på den mest sensationelle, salefulde og usande måde. Lade Sladder politimand gentage: Tabloidens omslagshistorie er forkert. Og mens bladet forudsiger hele sin artikel om unavngivne kilder, nåede vi ud til Kensington Palace for en officiel kommentar. Vi får udelukkende at vide, at en advokat fra Kensington Palace kontaktede bladet for at udtrykke bekymring over dets unøjagtige rapport, men afsætningsstedet valgte alligevel at offentliggøre sine ufordelagtige krav. En kongelig insider rumlede endda på baggrund af Sladder politimand om juridiske konsekvenser for bladet.

Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.