Jamie Dornan og Dakota Johnson får IKKE skylden for den såkaldte “fiasko” af Halvtreds nuancer mørkere på trods af en ny rapport. Sladder politimand kan ødelægge dette krav. Vi får at vide, at det er 'falsk'.



justin timberlake jessica biel skilsmisse

Ifølge de notorisk upålidelige Celeb Beskidt Tøjvask , Dornan og Johnson 'bliver allerede beskyldt' for 'fiasko' af Halvtreds nuancer mørkere, Selv før dets officielle frigivelse. Uden kilder eller legitime beviser hævder det ofte afviste websted, 'Det forventes kun at tjene omkring $ 35 millioner til $ 40 millioner dollars i løbet af sin åbningsweekend', hvilket er 'betydeligt mindre end de 85 millioner dollars, som Halvtreds gråtoner lavet tilbage i 2015. ” Den gentagne gange diskrediterede webloid hævder endvidere, ”Jamie er desperat for at gå videre til større og bedre projekter i Hollywood,” da begge skuespilleres formodede afslag på at promovere filmen forventes at skade dens optræden i billetkontoret.

Lade Sladder politimand sæt rekorden lige. En kilde tæt på Dornan forsikrer os om, at rapporten er helt 'falsk', da hverken skuespilleren beskyldes for filmens såkaldte 'fiasko', og de nægter heller ikke at promovere filmen. Faktisk er både Dornan og Johnson i øjeblikket på deres presseturné, da Dornan for nylig optrådte på 'The Ellen DeGeneres Show', mens Johnson optrådte i 'The Tonight Show' med Jimmy Fallon . Det er klart, at hjemmesiden har oprettet endnu en falsk nyhedshistorie.

Ikke overraskende er det ikke første gang Sladder politimand har ødelagt den dårlige blog for sine historier omkring Halvtreds nuancer mørkere . For kun dage siden debunkerede vi CDL for fejlagtigt at påstå Johnson var ikke imponeret over Dornans optræden under deres sexscener til filmen . Og kort før den høje fortælling korrigerede vi afsætningen for fejlagtigt at hævde Dornan og Johnson nægtede at promovere filmen , selvom parret var klar til at starte deres presseturné. Ligesom de unøjagtige påstande er denne seneste lige så usand.



var prins william kate utro?

Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.