Johnny Depp er utvivlsomt en kontroversiel figur i moderne Hollywood, men det betyder ikke, at du skal tro på alt, hvad du læser om ham. Visse tabloid fortællinger om Piraterne fra Caribien som en forudsigelse i november sidste år om, at han ville være død inden jul, er bare så absurde, at det er svært at tro, at nogen kan tage dem alvorligt. I dag skal vi se tilbage på nogle af de underligste rygter om det Sladder politimand har debunkeret over Depp.



Vores første rygte går tilbage til 2018, da sladderbloggen RadarOnline offentliggjorde en historie, der hævdede Depp 'kogte sin hjerne' i en 1000-graders sauna


, der fører til permanent hjerneskade. Sladder politimand kiggede på den latterlige påstand og fandt kun vrøvl. Hjemmesiden skal have fortolket en kommentar fra Depp fejlagtigt om brug af saunaer, hvor han jokede over at have 'kranket [op] op til omkring 1.000 grader', en erklæring, som ingen ved deres rette sind kunne have taget som en seriøs erklæring. Desuden går saunaer ikke højere end omkring 230 grader, selv ikke på deres mest ekstreme, og det har været kendt for dræb folk . 1.000 grader ville være fysisk umuligt at overleve. Vand koger ved 212.

Et år senere blev den Globus kørte en lige så absurd rapport, der foregav Depps venner frygtede, at han ville være død inden jul . En formodet 'insider' fortalte tabloiden, at skuespillerens påståede 'sprut binges' og hans fortsat domstolskamp med sin ekskone Amber Heard havde efterladt ham ustabil på benene under en uidentificeret 'rød løberbegivenhed.' Hans uregelmæssige opførsel, sagde insideren, havde venner, der var bekymrede for, at han ”vrimlede på dødens kant”. Sladder politimand hørte imidlertid anderledes: vi nåede ud til en betroet kilde tæt på Depp, der afviste kravet. Filmstjernens venner frygtede ikke for hans liv Og øh, han overlevede naturligvis feriesæsonen , heldigvis, hvis du undrede dig.

Den følgende måned blev den Globus glemte tilsyneladende det krav fuldstændigt og løb i stedet et stykke om Depp dropper Amerika for at flytte til Rusland . Ifølge en anden skyggefuld insider havde skuespilleren besluttet 'det giver en bunke mening at lede et sted som Rusland ... hvor han kan komme væk fra sine pengeproblemer og starte en helt ny start.' Insideren citerede også de forskellige retssager, han havde været involveret i de sidste par år, herunder den mod Heard og hævdede, at 'hele denne forretning med Amber har følt ham i en skal følelsesmæssigt, og han er fuldstændig træt.' Sladder politimand afviste den latterlige historie: det var Depp, der havde anlagt sagen mod Heard, ikke omvendt, og Depp ejer allerede hjem i andre lande, som han kunne flygte til, hvis han ville. Derudover bekræftede vores kilde tæt på Depp igen, at historien var helt falsk.



Endelig i marts i år, NW fik det sjovt med at udnytte Johnny Depp og Amber Heards smertefulde og udtrukne fejde. Magasinet rapporterede det Depp havde iført en skudsikker vest af frygt for, at Heard ville forsøge at dræbe ham . Depp havde sagsøgt Heard for injurier, efter at hun skrev en op-ed i Washington Post beskylder ham for vold i hjemmet. Mistænkelige 'kilder' fortalte nu tilsyneladende tabloiden, at Depp var 'overbevist' om, at Heard eller 'en voldshævner i hjemmet' ville myrde ham. Sladder politimand 'S Depp-kilde skød endnu en gang ned påstanden som vrøvl. I virkeligheden var Heard for travlt med selvkarantæne midt i coronaviruspandemien til at forsøge at myrde sin eksmand, ikke at hun nogensinde ville gøre det under normale omstændigheder alligevel.

Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.