Gjorde det Ellen DeGeneres ønsker at skilles Portia De Rossi efter at skuespillerinden nægtede at adoptere en baby med hende? Det er det, der blev påstået sidste år i en magasinrapport. Sladder politimand bemærkede, at der ikke var nogen sandhed dengang, og det er klart den dag i dag, at hele forudsætningen var falsk.



For et år siden blev den Globus fastholdt, at det tog noget 'overbevisende', men til sidst gik de Rossi sammen med DeGeneres 'plan om at adoptere et barn sammen. Men så snart ægtefællerne begyndte at få ægteskabsproblemer, hævdede bladet, skiftede skuespillerinden mening og 'nægtede' at adoptere en baby med DeGeneres. Blandt deres ægteskabsproblemer var ifølge supermarkedens tabloid, at DeGeneres er en arbejdsnarkoman, der foretrækker at bruge tid i studiet frem for at være sammen med de Rossi. En formodet kilde blev citeret for at fortælle publikationen, hvordan det var så slemt mellem dem, at det ville tage et 'mirakel' for de Rossi og DeGeneres ikke at skilles.

I virkeligheden, omkring tre uger efter den falske rapport, fejrede det lykkelige par deres tiende bryllupsdag. For at markere milepælen i august sidste år DeGeneres indsendte en video på Instagram


som indeholdt uddrag fra deres ægteskabsceremoni. Og nu 365 dage efter den falske adoptionshistorie er talkshowværten og de Rossi stadig meget sammen.

Lige så vigtigt har DeGeneres og de Rossi tidligere været åbne og ærlige om, hvordan de tidligt blev enige om i deres forhold, at ingen af ​​dem ville have børn. 'Vi kan godt lide, at vores samtaler ikke afbrydes, og vores møbler uden klæbrig druesaft på dem,' forklarede DeGeneres i en Daily Telegraph historie for bare et par år siden. Og for flere måneder siden diskuterede DeGeneres i en New York Times profil hvordan hun og hendes kone konstant plages af falske rapporter. ”Jeg hører, at Portia og jeg skiller sig hver anden uge eller får en baby eller hvad som helst,” fortalte hun avisen, der afviste de usande rygter.



På tidspunktet for den første rapport om DeGeneres og de Rossi får skilsmisse på grund af såkaldt 'baby drama' en upåklagelig insider forsikrede os om, at påstanden var latterlig, og nu 12 måneder senere er der ingen tvivl om, hvor unøjagtig tabloidens artikel var. Heller ikke magasinet er blevet mere pålideligt siden da. Ikke længe efter den fortælling, Sladder politimand ødelagde publikationen for en sammensat historie om DeGeneres får 1 million dollars i plastikkirurgi, så de Rossi ville ikke dumpe hende .

Og tidligere i år debunkerede vi det samme afsætningsmarked, efter at det fejlagtigt hævdede DeGeneres holdt op med sit talkshow, efter at hun fik tilbageslag for sit interview med Kevin Hart hvorunder hun tilgav ham for hans tidligere homofobe tweets. Det var også 100 procent forkert. Faktisk forlængede DeGeneres tre måneder efter denne artikel sin kontakt gennem 2022.

Sladder politimand lejlighedsvis genovervejer historier fra året før for at vise læserne, hvordan andre afsætnings krav har holdt op over tid. Parret er åbenbart ikke skilt eller har heller ikke udtrykt et brændende ønske om at bringe en baby ind i deres liv. Måske er det tid til Globus at vedtage bedre DeGeneres-kilder og faktecheckpraksis, før du kører flere artikler om talkshowværten og hendes kone.



Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.