For et år siden var der et rygte skubbet rundt af en tabloid, der hævdede Gerard Butler adopterede et forældreløst barn fra Afrika. Sladder politimand spildte ikke tid på at undersøge historien og fandt den falsk. Da det har været et helt år, at denne historie kom ud, og Butler ikke har adopteret nogen børn, er det sikkert at sige, at vi har foretaget det rigtige opkald, der afslører denne falske fortælling.



Denne gang sidste år, National Enquirer påstået Gerard Butler forsøgte diskret at adoptere et barn fra Afrika


da han forberedte sig på at fejre sin 50-årsdag. En formodet kilde fortalte avisen: 'Gerard elsker børn, og han har en særlig plads i sit hjerte for børn i nød.' Den påståede insider fortsatte. Han har brugt meget tid med urolige forældreløse børn i Østafrika, og nu ønsker han at gøre noget mere for et barn i nød. ”

Den tvivlsomme kilde fortsatte, at Butler udviklede 'farfærdigheder' efter at have bundet sig til sin kæreste, Morgan Browns, teenagesøn. ”Han ved, at det tager tid at behandle en adoption. Men han er villig til at lægge arbejdet på for at sikre, at barnet får et sikkert, kærligt og stabilt sted at bo, ”tilføjede den tvivlsomme tipster. Magasinets forudsætning var ikke sandt. Butler er kendt for sit humanitære arbejde i Afrika , hvor han tilbringer tid med forældreløse børn, betyder det dog ikke, at skuespilleren forsøgte at adoptere et barn derfra.

Den eneste sandhed i denne fortælling er, at Butler en dag vil have børn. I oktober 2017 skuespilleren Gerard Butler og Jennifer Aniston flirtede med hinanden . Den falske historie hævdede, at de tidligere costars 'holdt hinanden i selskab' midt i den nuværende pandemi. Dette var ikke sandt. Sladder politimand nåede ud til en talsmand for Aniston, der forsikrede, at artiklen var falsk.

Det var heller ikke første gang, at tabloiderne var forkert. For to år siden udsatte vi for Forespørgsel 'S søsterpublikation, Stjerne for forkert angivelse Butler tog et år fri fra at handle . Stikkontakten fastholdt, at skuespilleren ville tage et år fri fra at handle for at fokusere på hans 'rødglødende' romantik med Brown. Ser, hvordan skuespilleren medvirkede i flere film, efter at denne artikel kom ud, er det tydeligt, at tabloiden ikke havde nogen idé om, hvad den talte om.

Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.