Gjorde det Camilla Parker Bowles angreb Dronning Elizabeth i et 'beruset' slagsmål i sidste måned? Det er den absurde påstand, der fremsættes af en af ​​denne uges supermarkeds-tabloider. Sladder politimand kan afvise denne usande rapport om en kongelig kamp. Helt ærligt er artiklen så fyldt med løgn, at læsere bør være i stand til at afvise denne fiktion alene.



Den mærkelige historie sprøjtes over forsiden af ​​denne uges Globus . Stykket begynder åndeløst om, hvordan en 'rasende' og 'beruset' Parker Bowles angiveligt 'kastede et glas rødvin' mod Hendes Majestæt og derefter 'rev en dyrebar perlekæde' ud af dronningens hals. I et forsøg på at give troværdighed til sin vilde fortælling hævder afsætningsstedet, at dens oplysninger kommer fra en 'kongelig hovmand'.

Ifølge tabloidens 'insider' kastede Parker Bowles først gin og tonics tilbage, inden han polerede en hel flaske rødvin på Balmoral Castle i Skotland. Når hun var fuld, hævder kilden, udvekslede dronningen og hendes svigerdatter heftige ord, før Parker Bowles ”sprang op på fødderne, stormede over rummet til, hvor hendes majestæt sad og kastede sin vin lige i dronningens ansigt. . ” Dernæst siger den tilsyneladende falske tipster, 'Camilla greb Hendes Majestæt ved halsen og rev en uvurderlig perlekæde, der engang tilhørte dronning Victoria, væk.'

De kreative forfattere ved tabloiden fastholder det meget dramatiske 'angreb' først, da 'Prins Andrew fastgjorde Camilla på gulvet' og 'livlige livvagter skyndte ind med trukkede kanoner.' Siden denne hændelse tilføjer en såkaldt 'kongelig medhjælper,' brummen omkring Buckingham Palace indikerer, at Camilla vil være begrænset til hendes kvarterer med vagter ved døren. ' Hertuginden af ​​Cornwall vil 'kun få lov til at komme ud i nogle få begivenheder, hvor hun nøje overvåges og kontrolleres', konkluderer den tvivlsomme kilde.



Det skal være åbenlyst, at hele historien er usand, og ingen af ​​disse begivenheder skete nogensinde. Alligevel peger tabloiden på forsiden til et udateret billede af dronningen med et blodskudt venstre øje, som magasinet omtaler som et “øjesår”. Naturligvis siger udløbet intetsteds i artiklen specifikt, hvornår dette påståede 'angreb' fandt sted, eller hvad der forårsagede dronning Elizabeths røde øje.

giv en mand en maske, og han vil vise dig sit sande ansigt

Virkeligheden er dronning har lidt af røde øjne af forskellige årsager gennem årene. Det skete for eksempel i 2006, mens hun var i Irland, og igen dronning havde et synligt blodskudt øje mens de var i Skotland i 2015. Naturligvis knyttede nogen det ved nogen af ​​disse lejligheder til Parker Bowles.

Blandt de åbenlyse fejl i artiklen er også, når det hævdes, at Parker Bowles er blevet 'begrænset til hendes kvarterer' på Buckingham Palace. I virkeligheden bor hun og prins Charles i Clarence House. Og påstanden om, at hun 'kun får lov til at være ude til et par begivenheder', er vrøvl og beviseligt forkert, da Clarence House's twitter-konto er fyldt med billeder med Parker Bowles i en lang række kongelige funktioner siden midten af ​​januar, det er da det blev påstået hun ville blive 'overvåget.'



Den 16. januar deltog for eksempel Parker Bowles i en begivenhed for Skotlands University of Aberdeen, hvor hun har fungeret som dens kansler. En uge senere deltog hun i en kuldopsamling med børn efterfulgt af eftermiddagen ved at besøge et center for ældre jødiske mennesker i London. Den næste dag deltog Parker Bowles i en række læsefærdighedsbegivenheder. For bare et par dage siden tog Parker Bowles sammen med prins Charles til Det Forenede Kongeriges højesteret for at fejre dets 10-års jubilæum. Hun er tydeligvis ikke 'begrænset' på Buckingham Palace eller andre steder.

På trods af sine faktiske fejl vil magasinet stadig have sine læsere til at tro, at af alle afsætningsmulighederne i verden, inklusive den hårde britiske presse, magisk set den USA-baserede Globus er den eneste publikation, der har rapporteret om Parker Bowles, der angiveligt angreb dronning Elizabeth. Sandheden, der ser ud til at være et fremmed koncept for tabloiden, er, at hele dens fortælling er en fabrikation. Intet af dette overrasker dog Sladder politimand , som ved flere lejligheder har udsat publikationen for at opfinde historier om de kongelige.

I december 2018 Sladder politimand sprængte den samme publikation, da den kørte en usand omslagshistorie, der hævdede Dronning Elizabeth 'kollapsede' efter at Meghan Markle angiveligt startede en kongefamiliekrig i løbet af julen . Blandt de røde flag i denne rapport var artiklen, der blev trykt inden ferien overhovedet begyndte. Også det foto, der blev brugt til at illustrere dronningen 'kollapsede', var faktisk et billede af dronningen bøjet en smule, da hun plantede et træ i Irland i 2011.

Inden da, Sladder politimand udsatte det samme afsætningsmulighed for tilsvarende påstand Dronning Elizabeth 'kollapsede', efter at prins Philip angiveligt blev diagnosticeret med kræft . Tabloiden brugte de samme fotos fra træplantningsceremonien i Irland for flere år siden for at give indtryk af, at Hendes Majestæt havde kælet over efter at have hørt den (falske) nyhed om, at prins Philip var på hans dødsleje. Ligesom de sammensatte artikler er den nuværende om Parker Bowles i et 'beruset' slagsmål med dronning Elizabeth også en komplet fabrikation.

Vores dom

Gossip Cop har bestemt, at denne historie er helt falsk.

er gwen stefani gravid igen